A:
Abstract = Abstract este un
stil de semnatura/render/imagine in care se folosesc c4d-uri si
brush-uri abstracte , iar outcome-ul as fie abstract in sine.
B:
Background = Partea imaginii care este in spatele renderului/imaginii princilare , sau mai pe scurt imaginea de fundal
Brush
= Un tool al photoshopului , care poate fi luat ca si o pensula , avand
mai multe stiluri in care se poate aplica , de aceea exista mai multe
tipuri de brush : Splatter , Abstract etc, de multi ori incepatorii
confruntandu-se cu acest tool , iar apoi trec la altele , uitandu-l pe
aceste , cu toate ca poate fi de folos anumitor efecte , chiar si
lightingului.
Blending = Blendingul se refera la integrarea anumitor
brush-uri/c4d-uri/elemente din photoshop in background , de asemenea
sunt si Blending Options care asigura niste efecte ale acestora , sau
niste moduri in care vor aparea acestea in imagine: Overlay, Soft Light
etc.
Blur = Blur este un tool care poate contribui la deepth facand
locul “blurat” in ceata . De multe ori se exagereaza cu acesta spatiul
devenind “too blurry” (prea in ceata) si astfel trebuie corectat.
Burn = Burn este un tool care este folosit la inchiderea imaginilor prea deschise.
Brighites
= Brighites-ul reprezinta cat de deschis sau cat de inchisa este
imaginea si se regaseste impreuna cu Contrast in Layer-New Adjustement
layer
C:
Coloring = Coloringul reprezinta modul in care
imaginea/semnatura este colorata , acesta este destul de greu de nimerit
, insa trebuie avut grija si la celelalte culori din imagine , adaugand
PhotoFilter/Gradient Maps/Chanel Mixers etc. pentru a il integra mai
bine.
Compozitie = Compozitia semnifica alcatuirea tag-ului/imaginii ,
trebuie avut grija la aceasta sa nu se exagereze devenind “too messy”
(prea dezordonata , nearanjata).Tot timpul la o semnatura in special
trebuie sa aveti o compozitie cat mai buna , sa nu fie background-ul
gol.
Cinema 4D Render = Renderele C4D sunt niste imagini , de forma
abstracta sau “effect”(cele care pot fi folosite pe Screen de obicei si
au mai multe efecte de lumina) iar acestea se adauga intr-o
semnatura/imagine fiind un efect .
Color Balance = Color Balance se
regaseste in Layer-New Adjustement Layer-Color Balance si dupa cum ii
spune si numele se foloseste la reglarea culorilor.
Chanel Mixer = Chanel Mixer-ul se afla in Layer-New Adjustement Layer-Chanel Mixer si este folosit la “mixarea” culorilor.
Constrat
= Contrastul semnifica cat de deschis , sau cat de accentuate sunt
culorile dintr-o imagine si acesta se gaseste unde se afla si Color
Balance/Chanel Mixer aflandu-se impreuna cu Brighitess.
D:
Depth
= Depth-ul se regaseste in partea de background a tag-ului si se poate
realiza cu : Gradient Maps , Blur Tool , Brighites/Contrast .(mai multe
detalii gasiti la “Ce se intampla Doctore?”).
E:
Effect =
Effect , pe romaneste efect-ul , reprezinta niste modalitati prin care
ii puteti da imaginii un alt aspect , de exemplu un efect ar fi
incadrarea C4D-urilor , brushurile puse bine , clipping mask etc.
F:
Foreground
= Foreground-ul reprezinta cealalta culoare dintre cele doua care sunt
in panoul din photoshop (BackGround si ForeGround) si de exemplu il
puteti folosi la gradient , From Background #FFFFFFF to Foreground
#000000 si se va creea un Gradient de la Alb la Negru.
Fill = Acesta
are 2 semnificatii 1.Se poate regasi in Edit->Fill iar acesta
inseamna acoperirea imaginii cu o culoare , iar pentru un rezultat mai
bun il puteti pune pe Overlay , SoftLight , Screen , Lighten si puteti
sa scadeti din opacity si are ca si scurtatura Shift+F5 . 2.Reprezinta
un fel de opacity dar mai exact cat la suta din imagine sa se vada.
Flow = Flow-ul reprezinta “curgerea” backgroundului spre render
,
figurat vobind , iar acesta se realizeaza cu Liquifi(Filtrer-Liquifi)
si cu C4D-uri (Mai multe detalii la “Ce se intampla Doctore?”).
G:
Gradient
= Gradient-ul este un tool care realizeaza trecerea de la o culoare la
alta , de exemplu dela Alb la Rosu trecand prin Alb , Alb-Rozaliu , Roz
etc .
Gradient Map = Acesta se regaseste la Layer-New Adjustement
Layer-Gradient Map si foloseste la recolorarea imaginii , creend si
deepth.Acesta poate fi folosit pe SoftLight/Overlay/Screen si altele
scazand opacitatea.
H:
Hue = Hue se regaseste in Layer-New
Adjustement Layer-Hue si se foloseste la schimbarea culorii , de
preferinta nu il folositi prea des si pre accentuat
L:
Lighting
= Lightingul reprezinta spotul luminos al imaginii si acesta se face cu
un Soft Brush pus pe un layer cu background negru apoi setat pe Screen
etc.
Layer = Layer-ul este acea imagine noua care apare cand apasati
Ctrl+Shift+N putand pune orice pe ea apoi setand-o pe anumite moduri
pentru a se vedea si cea de dinainte , sau stergerea unor parti
O:
Opacity = Opacity semnifica cat la suta din imagine sa se vada si este aproape similar cu Fill-ul(definitia a doua)
Outcome = Outcome-ul este rezultatul unui tutorial , in urma unor sfaturi sau al altor lucruri
R:
Render
= Renderul este imaginea fara background care se salveaza .PNG iar
aceasta poate fi pusa peste orice vazandu-se doar imaginea
S:
Stock = Stock-ul este imaginea intreaga care include un render + un background afeerent acestuia
Sharpen
= Sharpenul este un tool care poate fi folosit la clarificarea unor
imagini , ATENTIE! , nu-l folositi in exces ca duce la oversharpened si
apoi trebuie clarificata cu blur…
T:
Texture = Textura este o
imagine care pusa pe un anumit mod (Lighten , Screen) asigura un efect ,
trebuie avut grija ca acesta sa fie in legatura cu tema imaginii pentru
a se “asorta”